JellyPages.com

Winnie The Pooh Glitter

Wednesday, 27 May 2015

SHORTFILM HIJRAH CORPORATION UPSI


Haaaaaa lupe nak ceghitaa dekat korang korang ni laa tugasan MTE yang terakhir kena buat lakonan menggunakan video maker huu tugasan ni laa paling seronok dan agak mencabar disebabkan kena jadi pelakon bhahahah 

Sampai kul 4 pagi duduk dekat masjid nak siapkan video yang kami berlakon ni kenangan betul lah hahaha

Walaupun tak pandai berlakon macam artis-artis macam Emma Maembong ke Mia Ahmad ke huhu tetap jugak gigih cuba berlakon untuk dapat markah daripada En.Hafizul hihihi

Tapi pengalaman yang seronok sebab first tyme acah jadi pelakon hahahaahaha

Selamat Menonton semuaaaaaa :))))))

Taraaaaaaaaaaaa, saksi kan lahhh hehe





1 comment: